Fredag

Igår var det verkligen en soffmysadag....men vi for till Emma, Niclas och Alwin i Loddby.  Blev bjudna på jättegod äppelpaj. På kvällen kom Maria och Thyra för att leka lite!

Idag har vi tvättat och städat. Usch! Men det måste göras :-) Nu sover Hugo så Mattias och jag ska passa på att titta på film, får se vad det blir.

Ikväll blir det att grilla hos mormor och morfar,mumma!

 

      Titta på de små riskornen i nedre käken:-)


 

         Snart kryper jag....................................bye bye!

Kommentarer:

1 Annica Gulliksson:

skriven

Hej mina vänner.

Han är så söt lilla Hugo så att jag nästan smäller av! Vilken pärla. Igår var jag ute med Hugos mormor på restaurang och kom plötsligt ihåg er blogg så idag har jag uppdaterat mig genom att läsa och se alla underbara bilder. Stor kram från Annica

2 Carro:

skriven

Jag sparar lite bullar till er :) Vi åker i väg vecka 31.

Små tänder, va gulligt!

Kram!

3 maria:

skriven

det var mysigt i torsdags, tack så mycket för god mat.Jag tror verkligen lilla Hugo kryper snart.kram på er

Kommentera här: