Duktig kille!

Idag har jag, Hugo, syster Emma och hennes Alwin besökt Emmas o min morfar. Gott med hembakad sockerkaka.
Efteråt åkte vi till stan en sväng. Vi köpte skjortor till grabbarna som de ska ha när de fotas den 25 juni. Köpte dessutom en tröja på rean :-)




Hugo, jag är stolt över dig idag!!!
Duktig kille....idag har han ätit med bravur, mat frukt gröt, jätteduktigt!!!!

Nu på kvällen kom min vän Linda hem till mig och myste. Vi åt hemmagjord thai och hemmagjord chokladglass. Mums.
Vi ses alldeles för sällan, måste bli oftare.

Imorgon åker vi till Mattias hemtrakter, Småland. Vårt blivande gudbarn Lucas ska döpas (Mattias brorson).
Söndag far vi hem för då ska jag, Mattias, Emma och Niclas på kryssning.
Lycka till mormor och morfar som ska vara barnvakt till Hugo och Alwin.

Vi hörs, puss o kram! 

Kommentera här: