Landet!!

Igår åkte vi ut till landet för att koppla av lite. Grillade hemmagjord hamburgare, lite baccardi och smirnoff och allsång på skansen. Nu har sommaren börjat!!!

Idag har Hugo badat i babypoolen och stortrivdes, jag har solat och Mattias städat bilen....till lunch blev jordgubbar, mumma!





Sover sött i hängmattan...

Nu har jag precis kommit hem från bio med mamma och Emma.Vi såg The proposal. En mkt rolig och romantisk film, rekommenderar verkligen. Innan var det premiär för Trädgården, myspys! När jag öppnar dörren står det tio röda rosor på byrån...tack ni är bäst mina pojkar!

Imorgon fyller min storprins år, Grattis i förskott! Sen ska vi på matprovning inför 5 sep, sedan ska Hugo fotas, full rulle!
Vi hörs!

Kommentarer:

1 virre:

skriven

så härligt det ser ut att ligga och sova i hängmattan..det är sommar det!!

2 Anna Uvhagen:

skriven

Hej Ida, Jag har börjat läsa din blogg. :)Jätte skoj. Vad söt Hugo är jätte kul att se bilder på honom. Kram Anna Uvhagen

Kommentera här: