Vilken dag!

Visst vi sov till 8, Hugo o jag,men sen blev dagen som den blev....

Mattias kommer hem från jobbet för att han har extremt ont i magen (säkert stressmage, med tanke på smärtan).

Pappa kommer och ska hjälpa oss att byta golv i sovrum och inre hall, snacka om damm o rörigt "panik" men fint kommer det att bli.

Sen ska Hugo äta vid tolv och stenvägrar äta min mat......gallskriker i en halvtimme sen ger ja upp. Men denna gång fick han inget av mig, han fick stå sig på frukt o det han fått i sig.

Huvudvärken tränger sig på....sågspån och oljud i lägenheten, men fint kommer det att bli :-)

Kl 17 är det dags för Hugo att äta min hemmagjorda mat igen. Gallskrik i en halvtimme igen. Så fort man ger lite mat ihop med frukt går det jättebra.....kommer sluta med att jag får börja köpa burkmat.

Nu har vi gjort kväll!
Hugo slocknade direkt efter vällingen,va har dammsugit bort spånet och sovrummet är snart klart. Fattades tre bitar av golvet som vi får köpa imorn. Pusst! 

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Hej...

Vad kul att ni börjat blogga.. Hoppas det blev bra med det nya golvet. Ha det bra. kram.

2 virre:

skriven

hejsan..stå på dig med maten det släpper snart..hoppas allt annars är bra med er..kram

Kommentera här: