hmmmmmmmmmm

TÄnkte väl nästan det!

Inte ... blir Jens klar imorgon med övervåningen.
Ihår när jag skulle tapetsera i klädkammarna så såg jag att det inte var spacklat. RIngde direkt till Jens o fråga varför. Han säger att det inte ingår, eftersom det är ju bara en klädkammare som inte syns  ändå, vi räknar med att kunden målar därinne! What?

Han ska väl inte bestämma hur min klädkammare ska se ut! (har ju massor av tapeter över från nedervåningen så jag tänkte göra lite fint i miin walk in closet :-) Dessutom kan man inte måla när gipsskivorna är skarvade och det är springor emellan dem. Hur fint blir det?

Ju mer man tittar desto mer fel hittar man. vill inte längre, orkar inte mer. Jag vill bort på en lång resa så jag slipper skiten.

Pappa blir asförbannad o har ringt till Jens och bestämt byggmöte imorgon kl 11:00.
Fortsättning följer.................



Ps, ge mig en vardag med glädje och lugn o ro. Ds
Allt går ut på varandra!!!

Kommentera här: