Om mig...

Du heter: Ida Karolina Birgitta Erixon

Smeknamn: idis

Låt som när du är ledsen sörjer till: “Bed of roses”.

Beroende av: Resa, shoppa åka skidor, äta god mat och att umgås med familj och vänner.

Vad tror folk om dig? Att jag är lugn (vänta tills ni ser mig med min familj) :-)

Stämmer det? Ja för det mesta.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon, smilegropar 

Hur imponerar man på dig? Får mig att skratta,

Brukar du skratta för dig själv? Ja alltid när jag får roliga sms, mail eller läser roliga kommentarer så skrattar jag högt för mig själv., eller när jag ser ngn ramla (ngt skadeglad kanske)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från Mattias; Påminner du mig sen om att kasta soppåsen med kräftor. Glömde den imorse! (från helgens kräftskiva)

Var bor du? Norsholm, mellan Linköping och Norrköping

Trivs du där? Ja!

Hur svarar du i mobilen? “Ah det är Ida”

Vem ringde du senast? En leverantör.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han sökte en viss person på kontoret:-)

Antal timmar sömn inatt:
8…

Sov du ensam: Nej, Mattias o Hugo

Brukar du komma i tid: Ja, Jag hatar att vänta. Jag är alltid först på plats!

Hur känner du dig nu: Glad, ska snart åka hem för dagen!

Vanligaste färg på dina kläder: Blå

Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter jag tycker dom är så äckliga!

Vad saknar du: MIn familj o vänner o en mysig fika!!!!!!!!!

Hade du en bra kväll igår: ja då, lite ost o kex o en rolig film, Har du hört ryktet om Morgans

Favorit dryck på morgonen:
Färskpressad juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ 22-23.00…jag är helt slut vid den tiden.

Är du blyg? Ja, bland folk jag inte känner  

Sysslar du med någon idrott: Nej, amatörtränar lite på jobbet o älskar att åka alpint.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: både ja o nej!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Stå o kissa

Är du nöjd med ditt liv: Ja verkligen, det kunde inte vara bättre och jag ska inte klaga. Det har varit mycket på sista tiden, men nu börjar det orna upp sig :-)

Är du bortskämd:
Nej inte nu, men kanske när man var liten.

Vad gör du i morgon: Jobbar, träna aerobics på lunchen, morfar o mamma på besök efter jobbet.

Vad är det värsta du vet? Spindlar, orättvisor

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!

Vad är det finaste du fått? HUGO.

En speciell dag du minns: När jag träffade MAttias första gången, när jag blev moster, när jag blev mamma o min bröllopsdag.

Du samlar på:
Smycken, skor, väskor

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min man, mamma eller min syster, eller en vän.

När grät du senast: Ngn dag förra veckan, ang övervåningen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Sätta in i fonder, resa o bet av lånen. 

Vill du gifta dig: DOne that!

Vill du ha barn: Har ju underbara Hugo, men ett till vill jag allt ha!

Är du musikalisk? NEJ

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej, usch!

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Va söt du är! :)

Det blir nog bra tillslut men just nu är det mycket, skulle behöva vara ledig en vecka för o få ordning på allt, haha!

Kommentera här: