Men herregud.....

Hurra för Anja till att börja med! Nu är hon på G igen.

Fick en kallelse idag för planerngsmöte på arbetsförmedlingen. (planering inför sökandet av jobb)
Jag ringer o säger att jag fått jobb med start i slutet av februari.
Spelar ingen roll, jag måste komma kl 11.00 på tisdag ändå.....så länge jag inte jobbar. Barnen får man fixa.
Tur att Mattias kunde vara ledig en halv dag med så kort varsel då!!!! (Hugos inskolning)

Känns ju inte som jag kommer att vara speciellt engagerad i mötet. HERREGUD!!!!!

ja, ja, life goes on!

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Men va konstigt! Med får du pengar från a-kassan så kanske det är därför du måste komma, men det känns ju onödigt.

Ja klippte Vincent lite för nån vecka sen, kanske därför han ser så stor ut :)

2 lejonheart.blogspot.com:

skriven

ja möten ska man gå på men jobb får man inte där... jag förstår om du är sur... tur att mattias jobb är så förstående..

Kommentera här: