Vilken dag!

Imorse vardet dags för mig o Hugo att bege oss ut i snön.
HERREGUD, säger jag bara!
Vsst jag älskar snö och det är underbart, men var är plogbilarna när man behöver dem????? Har pulsat baklänges med vagnen i en halvmeter snö. Det tog 15 min till vårtmål än 5 minuter.

Vårt mål ifråga var dagis. Dags för inskolning.
Det gick jättebra, inga problem än så länge. Han sprang omkring och upptäckte lokalerna.


Mycket intressant kulram!

Nu när jag kommit hem från eftermiddagspasse på Glitter, Maxi, öppnar mailen och blir jätteglad!!!!
Fick jobb på Mc Donalds Klinga. Börjar med introduktion i slutet av feb så får vi se sen hur många timmar det blir.

JIPPI!

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Grattis till jobbet! Såå skönt va!? Hoppas resten av inskolningen kommer gå lika bra, snart är det tillbaka till verkligheten :)

2 lejonheart.blogspot.com:

skriven

kul att det funka bra på dagis.. och grattis igen till jobbet. skönt för dig..

Kommentera här: