Stadium

VAd kul det verkar att jobba som jag ska göra..... så mycket trevligt folk i huset som kommer förbi och hälsar mig välkommen. Kommer bli mycket bra detta här ;-) Dagarna går så fort (då har man kul på jobbet).
Idag har jag fått sitta i växeln en stund, lite pirrigt men de löser sig ju alltid. Ju tidigare, desto fortare lär jag mig vem och vart allt folk är inom företaget:-)

Nu har familjen Dambergs varit här på grillat (i regnet), för att fira mig. Trevligt med lite mys på en vardag.

Nu sover vår febriga lilla prins och snart börjar DH. 

LIte presenter;


Från mina två älskllingar <3


Från Maria, Gary ochThyra

Ny epiltor oc pengar från mor o far.
Sex and the city-bio och restaurang av syrran
Pengar av gamlingarna
Presentkort på Ikea av Mattias föräldrar

TAck alla!!!
Kram


Kommentera här: