Ikväll blir det kantarellpaj!


Detta har jag köpt av en tjej på jobbet, ca 3 liter 50kr.
Så ikväll blir det till att rensa svamp.



På tal om ngt annat.
Tur att min syster och föräldrar finns och kan ta Hugo idag, när jag jobbar och Mattias är på kurs.

Igår när jag kom till dagis för att hämta Hugo så säger hon, vi ses på fre!
Jag sa då; men imorn kommer vi!
-Imorn har vi planderingsdag! Det har stått på tavlan sedan i måndags!
-(ida) ok, o jag som är själv hemma.
-Hoppas det löser sig
-(Ida) Ja, det får det väl bara göra helt enkelt. Då ses vi på mån, för Hugo är ledig på fre!

Vad är det för sätt då!
Att skriva på en tavla 3 dagar innan och ta för givet att alla ska ha läst på tavlan.
Inget sagt eller ngn lapp på hyllan.
Dålig stil, om jag får säga det. Måste ta upp det på föräldrarmötet den 14/10.

Tack o hej!


Kommentera här: