Pojke eller flicka?

  1. Man kan ju undra vad jag har för en liten krabat i magen. Än så länge väldigt lugn. Har bara känt lite sprattel nu och då.

    Frågan är om det är en pojke eller flicka?
    De som kan hitta bl.a. slagrutor med en galge har även förmågan att göra pendeln på gravida.
    Det är några stycken som testat på mig och inklusive jag själv.

    Pendeln går till så att du har en vigselring i en tråd och håller den över handleden eller framför naveln.
    Börjar ringen pendla är det en kille
    Börjar ringen att cirkulera är det en tjej.

    Varenda en som gjort detta på mig och har förmågan har fått en cirkel.
    Vissa får ingenting och då har man inte "kraften"

    Liten kul grej!

    Vad tror du?


    Vecka 17 + 5

    Ha en bra helg!

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Åsa gjorde ju på mig och det stämde :) Hoppas det är en liten tjej!

2 Carro:

skriven

Jag tror på en lillasyster till Hugo :)

Söt liten mage, hoppas jag får se den live snart!

Kram!

Kommentera här: