BVC

Imorse var jag och Hugo på BVC, dags för 2,5 års kontroll.
93 cm lång och 16,5 kg, han följer sin kurva perfekt.
Sedan tog sköterskan fram en väska, så fick Hugo plocka upp saker och säga vad det var.
Även om jag visste att han visste, så blev man så stolt. Hela tiden sa hon att han var väldigt duktig på att prata, han måste ha börjat tidigt? (-Ja han har ju pratat förståligt sedan han var 1,5 år). Min lilla tuss!

Sedan gick vi en sväng till Färgargården för att fika med Maria och Linda med barn.


 
Tuffingen Nils i mammas knä och till höger; Linda, Thyra och Hugo

När vi hade fikat klart gick vi ner till strömmen för att mata fåglarna. Hugo var dötaggad....
När vi väl kom ner blev han störträdd och skrek som en stucken gris. (inte undra på, jag är ju också dörädd när alla måsar och änder flockas kring en). Men Thyra var inte ett dugg rädd, hon stod mitt i bland dem och bara kasta ut brödsmulor....

 


TAck för en trevlig förmiddag brudar!

Kommentarer:

1 Helena:

skriven

i

Kommentera här: