Håltimma

Ons-fredag denna vecka jobbar jag själv på jobbet. har ju tvåskift så man jobbar i reception 8-10 och sedan städar rum till ca12-13. Sedan har man en håltimma tills man börjar kl 16-19 igen. Därför måste ju Hugo vara på dagis eftersom Mattias slutar kl 16.
Idag på min håltimma var jag hemma hos Maria och myste tillsammans med Nils och Tindra inkl. deras mammor.



Senare gick vi för att hämta Thyra på förskolan och hem till Dambergs igen för att fika.
Mums vilka kakor maria bakat. Goda nötmakarons och chokladmuffins med minimarschmallows i. Mumma!

Tack mina kära vänner för en trevlig "Håltimma"

kram

Måste bara få skryta lite om Hugo.
Han har varit så duktig nu i ca två veckor.
Han ropar på pappa mitt i natten för att han vill gå på toaletten och kissa. (Mörkrädd så han vågar ju inte gå själv)
Sedan säger han att han vill sova i sin säng igen.
Sover hela natten utan att kissa en droppe (för det mesta).
Ska man våga prova utan blöja...är ju frågan...

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Bra Hugo

2 Therese:

skriven

Bra Hugo

Kommentera här: