Nya glasunderlägg

Jag har fått äran att vara med i en testpanel som Smartphoto (tidigare ExtraFilm) håller i.

Från Smartphoto kan du beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotokopior och en hel del andra saker.
Gå gärna in på deras hemsida och kolla www.smartphoto.se

Produkten jag har testat är glasunderlägg. De består av en undersida av kork och översidan har jag 6 olika privata foton, med hårplast över.
Bilderna jag valde är från vårat bröllop för två år sedan, från möhippan/svensexan och en bild från bröllopsresan på Santorini. Valde att inte ta med bilder på Hugo, då jag är gravid och snart ska få en kotte till.
Dessutom är det mest vuxna som använder underläggen till sina drinkar. Därför har vi valt att placera underläggen vid soffbordet. (Där de flesta drinkar intas)

Hugo tycker dessutom det är roligt att ta fram och titta på de "konstiga" bilderna.



Resultatet blev sådär den första omgången. Men jag skrev till Smartphoto och på bara en arbetsdag hade jag nya underlägg i brevlådan. Bra Service!

De nya blev jättebra och det är kul att ha en roligt minne från bröllopet.
Kan verkligen rekommenderas!
Gå även in på deras hemsida och kolla på fler alternativ till roliga prdokter.
www.smartphoto.se

TAck för mig!

·

·

·

·

·

·

·

Kommentera här: