Alla hjärtans dag!

Hoppas ni hade en bra dag igår på kärlekens dag.

Jag var hemma och fick besök av mamma och mormor. Av mamma och pappa fick jag en bukett rosor och av mormor en bukett tulpaner.

Sedan kom världens bästa pappa och man hem från första (andra dagen) på nya jobbet. Verkmästare på Söderbergs. Han hade med sig en bukett med tio röda rosor, en bukett tulpaner och ett presentkort på namnsmycke för Olle.



 
Från min man och från mormor.

Idag har jag och Olle hemmadag i snövädret. Storebror är på dagis och roar sig.
Trots en tår från honom vet jag att han stortrivs.



Lillebror med sina mörka ögon

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Så det blev Olle, jätte fint tycker jag!! Han är allt lite lik Hugo. Kram till er!

2 Therese:

skriven

Vad fina blommor du fått. Hoppas allt är bra med er. Kram.

Kommentera här: