Lillebror har kommit

Nu är vi hemma och har fått ganska bra ordning på livet igen. Vi går i våra mjukisar och lite besök kommer ibland.....Det är ju så kallt ute så jag och lillebror (ja, för vi har inte bestämt om det ska bli Hampus eller Olle), vågar inte trotsa kylan.

Det var i tisdags den 31/1 som jag började känna de första värkarna vid 06.00 på morgonen, skönt då hann jag sova hela natten. Mattias hanna bara att stämpla in på jobbet för att stämpla ut och hem för att hämta mig o Hugo.

Vi skrevs in på förlossningen strax efter 08.00 och vid 14.30 föddes en underbar liten lillebror, nästan lika stor som brorsan var. 4200gram och 53cm lång.
Denna gång fick jag uppleva smärtan på annat sätt. Han drogs ut med sugklocka. Men det var fullt hus i rummet, ifall jag skulle behöva köras iväg till operation för kejsarsnitt. Denna gång blev det bara operation för att sys igen.....

 

Stolt storebror


Lillprinsen

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Åh så söööt!!! Tänkte precis skriva i fråga om han fått nåt namn.. Jag tycker Olle är gulligt :) Vi vill komma o hälsa på snart!! Kram

2 Elin, Klas och Lova:

skriven

Ett jättestort grattis till er! En sån fin liten kille ni har fått :)

3 Anders G:

skriven

Så liten men ändå så mycke hår.....hm, avis..ja lite!

Olle, fick nästan en tår i ögat.

Grattis från oss.

4 Therese:

skriven

Så söt. Vi ses imorgon. Kram.

Kommentera här: