Vilken dag!

Igår var det alla hjärtans dag och det var en dag man aldrig glömmer.

Full rulle hela dagen på jobbet, glömde bort att avboka min massagetid så den brann inne.
Men detta glömdes snabbt när syrran skickade ett mms på en annons från Norrköpings Tidningar....

Tack snälla mamma o pappa. Ni är bäst!
Hoppas nihar det bra i Kina. Älskar er!

Sedan precis innan jag skulle gå och slänga i mig något att äta, så kom detta med ett bud...


TAck mina älsklngar för de fina blommorna.


Idag är det min tur att vara hemma med en hostig son.
Trodde han skulle kvävas intt då han hostade så mycket.

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Åh så gulligt!

Ja tycker va ska ses snart :) Vi ska flytta i helgen så vi packar som galningar just nu, men nästa vecka har vi nog det lite lugnare. Får höras då!

Hoppas Hugo mår bättre!

Kram!

Kommentera här: