BVC och återkontroll

Idag var Olle o jag på 2 månaders kontroll. Min lilla tjockis väger 6063 g och är 58 cm.
Hugo vid samma ålder vägde 6700, men var 62 lång.

Efter kontroll åkte vi till Hageby centrum och lunchade med Mattias.

Därefter var det dags för mig att gå till doktorn på återkontroll.
Manlig läkare med manlig student, lovely med två karlar som står o tittar in mellan benen på mig. Allt såg bra ut, helt återställd.
Han kollade även på mina bröst som börjat ömma igen. Japp, bröstinflamation igen. På båda brösten! Dags för pencillinkur igen och en värkande mage hos Olle.

Nu ikväll tog vi ett varsitt barn i varsin vagn och gick en långpromenad i värmen.

Tjingeling

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Vad han växer lilla Olle,skönt att det fick bra för dig

Men lite jobbigt med två män som tittar där nere:) kramar

Kommentera här: