30 år och mors dag på en och samma helg!

Igår var ingen vanlig dag, för det var min födelsedag. Hurra, hurra hurra!
Jag hade fått veta att jag inte skulle boka upp mig. Fick en stooor bukett med röda rosor!
 
På fm överraskades jag av att mina kära föräldrar och syster med familj kom.
AV mamma och pappa fick jag ett par jättefina träskor och en bukett rosor och min favoritblomma, Liljekonvalj, av Emma och Niclas fick jag ett fint halsband.
TAck snälla.
 
Vi fikade och åt lunch som mamma fixat och sen var det dags för oss att åka vidare.
Mina grabbar släppte av mig för en helkroppsmassage i stan. Därefter åt vi middag på Butlers och glass på Halvars.
 
Till kvällen hade vi hyrt 3 filmer och köpt godis. Men vi hade glömt bort varför vi aldrig såg film, vår minsting stör så förskräckligt mkt, jusst när man sätter på en film. Vi hann att se 30 min på mammas pojkar, sen gav vi upp och gick till bädd med en skrikig Olle. (gallskrikig.......han hade somnat i bilen hem utan välling i magen. Men det förstod vi inte förrens 23.30) Pusst!!!
 
 
 
Idag är en ny dag och MORS DAG!  FIck en fin liten rosa stamros att ha på altanen. Kan fixa en bild senare.
 
Hoppas din mors dag varit bra!
 
 

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Verkar som du haft en bra födelsedag och morsdag. Kram.

2 Linda:

skriven

Kul att du fick en toppen helg :)

Kommentera här: