Händelserik vecka.

Igår var jag och Linda H på en förhandsvisning av Midnight in Paris. Ja, den var ok och underhållande. Kanske ingen jag skulle se igen. Det är en kille som reser tillbaka till hans favoritepok i PAris.......



Idag var jag på intervju hos polisen (receptionsjobb).
Tack för alla som hölla era fingrar och tår :-)
Kändes ok, som alltid, men sen får vi se hur det går.
Av totalt 140 sökande kommer 7 på intervju.
Får veta i slutet av september hur det gått. Håll tummarna igen.

Jag avslutade med att säga att jag är gravid och ska ha i jan/feb.
-Det var bra att du var ärlig, jag var också gravid när jag fick detta jobbet på polisen (så sa en av de fyra som intervjuade mig).



Imorgon är det andra ultraljudet kl 08.00
Efter jobbet ska jag träffa Maria och bara fika och prata (utan barn)

På lördag är det Kolmården som gäller
(fått biljetter av jobbet, för en heldag i parken)

Ha en bra dag och fortsatt vecka.
kram

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

vad var det för frågor dem ställde till dig på intervjun??

Kommentera här: