Varför på detta viset?

Varför ska arbetsmarknaden ha så konstiga regler?
Fattar inte???!!! Det är orättvist!

HAr sökt en drös med jobb, men på ngr av dem är de på semester så där har jag inte hört ngt ifrån.

Nyss ringde butikschefen från Stadium Ingelsta (där jag sökt en 75% och en 100% tjänst).
Hon är jätterar och gav mig beröm att hon hört gott om mig och vill ha kvar mig inom Stadium,blablablalvlav.
MEN! (jag vet att det är så men man söker ju och hoppas på det bästa)
Hon sa att det redan var klart vilka som skulle få tjänsterna, men att hon måste lägga ut en annons ändå.
Inget ont mot dig Ida!

Pratade med Therese igår och det är ju likadant inom Hemtex.
Hon måste söka en tjänst i sin egen butik...SÅÅÅå Dumt!

Vi hoppas på ngn av de andra två tjänsterna jag har på G......
på återseende!

Kommentera här: