Den lilla skitungen...

Han är inte klok vår lilla grabb. I förrgår kväll jobbade Mattias över tll 20 så jag var ensam hemma och skulle natta Hugo och laga mat. Jag vet inte vad han har börjat med. Förr var det ju bara att lägga honom i sängen så somnde han efter lite prat....men nu!!!! Man tror att han somnat när man lämnar rummet. Efter ett tag hör jag hur det dunkar i väggen i köket. Går in till skitungen och där står han upp i sängen och bankar med nappen mot väggen. Jag lägger honom ner och tror att han somnat. Går ut i köket och det börjar banka på väggen. När jag kommer in står han upp och bankar, sen ser han mig och ger mig värsta flinet......åååå, så arg men ändå så skrattar jag över hur söt han är!!! Det fortsatte ngr gånger, me sen somnade han äntligen och jag kunde få färdigt maten och äta. Puss på dig!

Igår var jag på undersökning på Memira (för att kolla om jag kan göra ögonlaser) Men mitt synfel att blivit lite sämre så hon ville vänta i tre månader för att se om det ligger kvar så. Slutade ju amma fö två månader sen så det kan ha påverkat synen (hormonerna).
 På kvällen var vi hos Linda och Lasse på kvällsmat. Invigde deras nya altan. Skönt väder det var igår då, vi satt ute tills vi åkte hem vid 22. Tack för en trevlig kväll så här mitt i veckan.



Från deras bröllop i maj. Så fint så fint :-) 

Kommentera här: