Min klänning...

....kommer förhoppningsvis till butiken på tisdag. Så på onsdag får det bli en tripp till Linkan. Se upp Apollo,då kommer vi på fika :-) Jag sa det till henne, att jag kan inte komma någon annan dag denna vecka för att hämta klänningen, så vi får ta en heldag i Linköping. Men hon ärensam i butiken så hon erbjöd sig att komma över till Norrköping med den när hon är klar. Hoppas den kommer på torsdagen då, för fredag är det dukning som gäller till 100 %.

Vi var i Söderköping idag och hämtade ringarna. Gu så de blänkte våra förlovningsringar. Min vigselring var så fin så fin. Men en bild på den får ni se om lite mer än en vecka.....

Mina pojkar sover middag nu, så jag har gjort lite vigselprogam och pysslat om mig själv. Hinner ju inte sådant när Tias är på jobbet. Då är det pyret som vill ha all min tid.

Vi hörs!

Kommentarer:

1 virre:

skriven

ååååh du anar inte hur avis jag är på er..jag går oxå och funderar på giftemål..tyvärr bor jag tillsammans med en astråkig människa.....jag skickar alla lyckönskningar om att ni får en toppen underbar dag...kram

2 Therese:

skriven

Nu är det nära. Har äntligen hittat en klänning, så nu är jag redo. Skönt att du snart får din klänning också, den är ju faktiskt viktigare. Kram.

3 Karin:

skriven

Vad roligt med bröllop :D . När ska ni gifta er ?!

Kommentera här: