Denna vecka...

Har vi varit på landet i St. Anna, skönt skönt!

Igår kväll kom vi hem för att Linda och Lasse skulle komma på kvällsmacka, myspys. Vi bestämde redan in när vi ska träffas nästa gång. Då blir det hos dom så vi får se deras nybyggda altan. "Jag vill också flytta till hus"

Gissa vad?!  I morse tog Hugo ett kryptag, min duktiga lilla prins. Världens bästa kille!

Imorn ska Mattias på Metallica, så vi får se vad jag och Hugo hittar på....sen på måndag börjar Mattias att jobba ige så då hittar prinsen och jag gärna på ngt kul med våra vänner! -)
































Kommentarer:

1 Sanaz:

skriven

SAKNAR DIG HÄR PÅ GE!

2 Carro:

skriven

Duktiga Hugo då!! Jag sa ju att han skulle börja krypa innan Vincent :) men han verkar ju hoppa över det helt han vill hellst va uppe o gå nu! Vi har lite semester kvar o ska väl förhoppningsvis komma i väg nån stanns men sen får vi ta o ses igen. Ha det så bra sålänge!

Föresten tyckte ni att det var bra på fotofabriken? Vi tänkte att vi skulle boka tid för o ta kort på Vincent snart nu när han fyller.

3 Therese:

skriven

Vad duktig han är Hugo, snart går han säkert också. Hoppas allt är bra med er. Hoppas vi ses snart. Kram.

Kommentera här: