Ullis

Idag har Mattias och jag varit på det där stället som alla varit på (de flesta iallafall), men som ingen vill prata om :-) Jag älskar de och alla mina vänner gör det oxå :-)

Vi har varit i Ullared på Gekås. Hittade inget till mig men desto mer till Hugo. Köpte lite tröjor och byxor, en två delad pyjamas, fleece underställ och termobyxa med jacka. Dessutom lite leksaker också.

Tycker de bygger ut till varje gång man är där,  denna gång fanns ett p-hus längst bort på parkeringen....

Får se hur morgondagen ser ut, kanske lite shopping på A6 (för att göra slut på de sista pengarna)

kram

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Ja Ullared är kul :)

Vi kan väl ses nån dag när ni är hemma igen, eller efter semestern.

Kram

2 virre:

skriven

gekå´s is da shit!!!! jag älskar det...snacka om att man kan bränna pengar på de små liven

Kommentera här: