Ullis

Nu är man hemma igen, efter en helg med tjejerna.

Det började kl 5.20 igår morse. Då ringde klockan och det var dags att stiga upp. Konstigt hur lätt det kan vara när man ska göra något roligt :-)
kl 6.00 hämtade Linda mig och vi for vidare för att hämta Maria.

Kl 9.00 fick jag ett mess av Mattias. "Pappa har kollat köbarometern och det är ingen kö". Jippi tänkte vi. Ca 40minuter senare anländer vi till Ullared och får totalt panik...................kön slingrar sig i oändlighet. Hjälp, allt är slut. Värsta paniken bryter ut i bilen.

Vi släpper av Linda som får ställa sig i kön. Maria och jag åker för att parkera bilen. I stort sätt längst bort, över parkeringshuset.

När vi kommer fram till kön oc ska börja leta efter Linda, kommer en väktare fram och säger " kön börjar här". Tack men vi har en kompis som står i kön. "Grattis" säger han. "Ka ni flytta er lite så flkkommer fram" Då blir Ida förbannad. Du var mig på gott humör, hur skulle det vara att vara lite trevligare? Då smälte han somglass i solen. (hmmm, ironisk eller). Linda ringer och frågar var vi är. Hon står nästan längst fram. HJÄLP!!!!!! Skynda skynda!

Väl inne........oh my god! Panik och klaustrofobi, inget bra att ha. Djupt andetag.


Efter en lång tag och 1,5 timme i kö för att komma ut, var det skönt att komma till Motellet och bara pusta ut. Lite pizza, ansiktsmask och vin. Se somnade vi som stockar.

Imorse gick vi in vid 9.00 och parkeringen var full! Säger ingenting!!!!!!!
Vi var bara innei två timmar, sen bar det hemåt.

 
Linda gör tummen upp för avfärd.


Maria i baksätet......


Mitt knä.........

På väg hem hämtade mina prinsar upp mig i Jönköping, efter en helg hos släkten i Småland.

Tack för en trevlig helg tjejer. Det blev lite julklappar i alla fall :-)

Kommentarer:

1 maria:

skriven

tack själv för en kanonhelg. tänk att det kan vara så roligt att förstöra pengar.kram på dig

2 Carro:

skriven

Shiit var det verkligen så mycket folk??!! Vi ska oxå åka snart, men har inte bestämmt oss om vi ska åka bil eller buss. Det såg rätt trångt ut i er bil :)

3 lejonheart.blogspot.com:

skriven

ojojojojojj så mkt kö...vi ska dit den 28..hoppas inte på allt för lång kö...

Kommentera här: