Grattis

Grattis världens bästa pappa och morfar på födelsedagen.

På väg hem från mormor och morfar åkte vi till Leons gatukök och Hugo gjorde sin debut vid det berömda gatuköket.

Tyvärr inga bilder tagna. Måste bli bättre på o ta lite bilder.

Känner oss lite trötta för tillfället, har inte sovit så mycket inatt.
Hugo är dyng förkyld och hostade och bubblade i näsan hela natten. Mellan 22-01 kunde jag bara inte somna,gick inte. TIllslut fick soffan besök av mig. En son som ligger och sparkar på en och låter som ett tåg och bubbelbad i ett! Soffan fick det bli och vips, somnade jag direkt.

Vaknade till igen vid 05.30 och gick in i sovrummet, vilket jag INTE skulle gjort. Kunde ju inte jag somna om,inget hade förändrats sen tidigare.
Mattias klocka ringde kl 06 är där var jag klarvaken.

Slutsats av sovtiden..........4 timmar inför kommane intervju! JIPPI!


Intervjun gick dock bra, bara vänta och se vad som händer och sker.
Kram

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Jag hatar när man inte kan sova. Hoppas du får jobbet. Kram.

2 Gary:

skriven

Kul att höra att intervjun gick bra. Hoppas du får jobbet. Tror absolut att du skulle passa in här inom "sekten". :-)

Kommentera här: