Nytt Jobb

Yes!!!!!!!!
Jag fick jobbet på Stadiums huvudkontor. Arbetsuppgfterna innebär reception, telefonist och lite administrativt inom företaget. Jippi!
Börjar den 27 maj, kan bli tidigare om min föregångare behöver gå hem tidigare. 85% tjänst och sköna arbetstider.

Idag träffade jag Linda. Lasse o Petter. Jag o Lasse gick på långpromenad med grabbarna medans  Linda satt hos frissan o blev snygg. Sedan åkte Lasse tillbaka till jobbet och jag o Linda tog en fika på Espresso House.

Sedan blev det lite shopping för att fira jobbet.
TIll mig blevdeten vit stickad tröja (som jag tittat på länge) och en marinblå stor väska från Åhlens.
Till Hugo blev det en ny rutig keps oc ett par röda chinos. Om inte pappa vill bära sån får jag köpa ett par till vår son istället ;-)

Kommentarer:

1 Elin och Klas:

skriven

Grattis Ida!

2 Carro:

skriven

Grattis igen!!!

Vilka fina byxor, vart har du köpt dom?

Kram!

3 Annica:

skriven

Visste väl det! Stort GRATTis till nya jobbet. Så himla roligt. Bamsekram!

Kommentera här: