Mitt 100;e inlägg!

Imorse kl 04.00 åkte Mattias till Värmland för att åka rally (i samma tävling som världsåkaren Petter Solberg),
Hugo o jag har varit hos mamma o pappa (mormor o morfar) hela dagen.
Nu sover prinsen o jag ska snart passa på att äta sushi, mums och titta på Stjärnorna på slottet!



Pratade precis med Mattias som antagligen kommer hem kring midnatt. Han trodde att de hade kommit totalt 4:a av 110, eller ngt! Superbra införn Rally-SM (alla hjärtans daghelgen).

Är det någn som har en blogg oc vet hur man ändrar sin header (ellervd det heter). Där uppe där det står famerixon. Jag vill ju ha lite bilder där!  Carro ve du får du gärna hjälpa mig.

Kram kram

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Nej jag vet faktiskt inte hur man fixar i headern mer än som jag har, en bild vid sidan. Men jag önskar att jag kunde..

Kram!

Kommentera här: