Massage och Ullared

Nu har jag varit på massage och känner mig mycket avslappnad.
Redo för att åka till Åre på lördag.

Jag fick låna ett par skidor på jobbet som jag länge gått och trånat efter. Kanske blir att man köper dem på weben om de är underbara att åka med. Vilka carvingsvängar vi ska göra ihop, mina Lovely one och jag :-)


Fina vaa??!!!



Läste på gekåsbloggen att säsong 3 av Ullared börjar den 21 februari.

Ha de grejt nu så hörs vi när vi är hemma från Åre.

Kram
Passar bra att ladda upp lite inför vår resa dit den 19 mars. 

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Du kommer nog åka super bra i dom skidorna :) Tack för i går o trevlig resa glömde jag ju o säga!

Kram!

2 Emma Roodla - Foto:

skriven

Vinnaren i porträtt tävlingen är dragen. Tyvärr blev det inte du, MEN om du vill ha fina bilder på dig så har jag just nu ett otroligt erbjudande för enpersonsfotningar. (kommer bara ha detta ett tag) Intresserad? Mejla mig om mer info och o du är intresserad - [email protected]



(gäller dock inte barn eller vid köp av till någon annan)



Hoppas du får en härlig helg :)!!

Kommentera här: