MIn lilla pluttelutt!

Vill börja med att tacka snälla Maria och Thyra för att ni ville hämta Hugo igår.  Tack snälla!!!!

Lilla Hugo, när han mötte mig i parken igår kom han springandes i polo och leggings.....plutten!
Han hade kissat på sig 2 ggr och bajsat lite i brallan två ggr så han hade inga av sina egna kläder kvar. Lånade kläder på dagis. stackare, det som gått så bra hemma.





IDag då, kommer vi till dagis och det är ingen fröken eller ngt barn där som han känner igen. Ansiktet blir alldeles rött när jag ska gå och sen kommer gråtet. Jag försöker hålla igen mina tårar, men till slut går det inte. Det brister......skit,,,,pinsamt!!!
Så kommer det en morsa som säger; du måste försöka hålla igen!
Meeeeeenn halllå vad tror du egentligen. Det är väl klart jag försöker, men går det in te att stoppa tårarna så går det inte.
Tillslut säger jag hej då till Hugo och går. Han storbölar! Jag börjar storböla i bilen, hela vägen till jobbet (hormoner).


Ringde för en stund sedan och det var ju ingen fara med Hugo. KLart jag visste det. Men ändå, man vet ju aldrig!
Dessutom hade jag glömt att säga hälften. Hugos tröja från igår var borta (efter en dag) och att Emma och Alwin kommer för att hämta Hugo.


Ha en bra och regnig dag!

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Haha va sött, Hugo i polo o leggings :)

Men va fan du får väl tjuta om du vill, så irriterande det ska väl inte hon lägga sig i!!! Hoppas allt gick bra.

Ha det bra vännen! Kram!

Kommentera här: