Myspys

Åååååå, vad det var mysigt igår när jag kom hem från jobbet och en lite sötnos skriker maaaammmaaaaa!
Puss på dig vad mysigt det var o kramas och pussas. Han blev nästan lite tårögd när vi träffades, o jag med såklart!

Imorse var det dags för första dagen på dagis efter 1,5 månads ledighet.
Jag hade förberett honom på att vi skulle till Alwins dagis, Taborsberg och att Maria o Thyra ska hämta honom idag. Tror att vi klarade oss utan tårar, men det var nog väldigt nära.
Hoppas han har det bra, det går ju inte att få tag i dem (inget svar på ett enda nummer). Då måste det ju vara bra. Det värsta är att jag måste säga till dem att påminna Hugo om att gå på pottan då han kan glömma det ibland!




Märker ni att jag inte har så mkt att göra på jobbet eller???
Skriver flera ggr om dagen :-)

Tjiingeling

Kommentera här: