Vad arg jag blir på mig själv.....

....att jag inte ifrågasatte fröken på Hugos dagis.

Imorse sa jag att mormor kommer och hämtar Hugo kl två.
Oj Hugo, ska inte du sova hos oss idag? (sa fröken)
Jag tänkte inte mer på de utan trodde hon skämtade med honom och mig......

Sen nu vid 13.30 ringer de från dagis och undrar varför inte mormor hämtat Hugo. Nej, kl 14.00 sa jag då.
Jaha, både Jenny och Petra sa att han skulle hem kl 12.00 så vi har inte sövt honom......åååååååååå.
Stackars barn, han kommer att vara helt slut ikväll!

Hugo som var så lycklig att mormor och morfar ska hämta honom idag, och så ska de gå till Alwins dagis och hämta honom också, stackars liten. han kommer antingen vara übertrött och gnällig, eller übertrött och glad. Vi får hoppas på det senare alternativet.



jajaj, gjort är gjort!
Tränade Zumba på lunchen idag, skitskoj. Imorgon ska Emma och jag kolla på förhandsvisning av

Hur många Lingon finns det i världen. (med glada Hudikgänget)



Trevlig helg!

Kommentera här: