Sorgligt men sant

I fredags var det sorgligt. Skrev ut ett mail till alla i huset och tackade för min tid på Stadium. Fick en drös med mail tillbaka där det stod att de kommer sakna mig och jag gjort ett bra jobb.....blev nästa gråtfärdig av en del mail. SNyft snyft!
Men imorgon är jag tillbaka på Stadium, fast på Sports Camp. De ligger efter med registreringarna av betalningar. Så jag ska hjälpa dig att lägga in dessa i systemet.....



Igår lördag satte vi häck mellan oss och grannarna på ena sidan.
Efter det bar det av för mig till Svärtinge och tjejfest hos Johanna. Riktigt trevligt!
TAck för en trevig kväll!


Idag söndag, harvi varit på kalas hos världens bästa Alwin.  3 år äldre!!!


Emmas fina konstverk. Helt underbar på att baka och göra tårtor. ( Niclas hade gjort bilen)


FIna igelkottschokladbollar.
Dessutom hade hon gjort alldeles egna munkar. SÅg ut och smakade som köpta.

 
Alwin med väldigt blå läppar, efter bilen på tårtan

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Vad duktig hon är emma, jättefina tårtor.ses på lördag kram

Kommentera här: