Ullis och nyklippt

Hoppas din helg varit bra?
Det har min.

I lördag var det 80-års kalas för Mattias farmor och söndag-måndag for Emma, mamma och jag till Ullared.
På söndagen kom vi fram till 15, så där fick vi lite mer än 2 timmar inne på Gekås bland lugnet. Sedan checkade vi in i stugan och lagade mat, Emma hjälpte mig att färga håret.
klockan ringde kl 07.00 på måndagsmorgonen och in kom vi strax efter öppning vid 08.00. Lugnt i början med det fylldes på vartefter dagen gick.


Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på det jag köpte då det mesta var julklappar.
Men bilden var full på väg hem!

Idag var jag och klippte mig på min håltimma.
Jag gick till ett nytt ställe då min förra frisör slutat. Har sådan otur, alla slutar som jag trivs hos.
Nu gick jag iallafall till Hårvårdsbaren på Maxihuset. Blev nöjd.
Men det värsta var att hon frågade om det var längesedan jag klippte mig och om jag fått mer skört hår i graviditeten?!
För att här bak ser det ut som ngt klippt väldigt snett. Sedan visade hon mig och mkt rikitgt var det ett stort hack i topparna. Vet inte om jag blev väldigt felklippt sist eller om håret gått av, men skumt var det.
(Hon sa att det såg avklippt ut med en sax)

jajaj, efter att frisören fixat till det och klippte upp håret lite så blev jag jättenöjd.


Ser sur ut men är innerst inne GLAD!

Imorgon blir det VIPkväll på Lager 157 (för de få pengar jag har kvar)

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Du blev jätte fin i håret, passar i mörkare! Hoppas ni hade kul o hittade mycket fint i Ullared. Kram!

Kommentera här: